پرسش های متداول کاربران

پرسش های متداول

سوالات متداول مشتریان و کاربران

در این بخش به رایج‌ترین سوالاتی که ممکن است در هنگام استفاده از خدمات یا محصولات ما برای شما پیش بیاید پاسخ داده‌ایم.

بلو باکس تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی برند دریافت نموده و عرضه می‌نماید. به این ترتیب، اصالت کالا، قیمت نمایندگی و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط بلو باکس تضمین می‌شود.

تمامی محصولات دارای تاریخ انقضا بوده و در صورت نزدیک بودن تاریخ آن، در صفحه مرتبط با آن ذکر خواهد شد.

در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد، تا ۷ روز بعد از تحویل، بازپس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل، کالا مرجوع می‌شود. بنابراین لازم است حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان سایت تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

 

نیاز به کمک دارید؟

برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید

چنانچه پاسخ پرسش خود را در لیست بالا پیدا نکردید، از طریق فرم تماس با ما با پشتیبانی بلوباکس در تماس باشید.

ورود | ثبت نام